úterý 21. července 2009

Bohužel či hurá?!?

obrázky na profil
Benefiční zpívání byla naše poslední společná akce pod hlavičkou farnosti. Nevím, co se stalo, a komu jsem se nezachovala, (pouze tuším) přesto Pivoňky existovat budou nezávisle na farnosti.
Stejně jako se osamostatnil NASKOK, osamostatňujeme se i my, rovněž důvod je stejný
jako u NASKOKU.
Není to žádný naschvál vůči nikomu ani té paní, co si myslím, že za tím vším je. Obrečela a zabalila jsem to, vážně, ale o prázdninách jsem dostávala od zpěváčků mailíky, že beze mne zpívat nechtějí, že to nevzdáme, že chceme spolu zpívat i dál.


Tak tedy kvůli nim budeme pokračovat v nových podmínkách. Podotýkám, že jsem nikoho nenutila a nepřemlouvala, a ani nadále toto dělat nebudu.
Podpory pivoňčích zpěváčků si nesmírně vážím, proto jedeme dál.


Slávka - sbormistryně